Zlepšení kvality služeb

Zlepšení zákaznického servisu v oblasti příjmu a v celém podniku

Co tím získáte:

U srovnatelných nabídek rozhoduje o tom, zda si zákazníka získáme a udržíme, dobrý servis a kontakt se zákazníkem.

Od prvního kontaktu s Vašimi zaměstnanci, je to jejich ochota a přátelskost, vzhled a společenské způsoby, které mimo vlastní služby nakonec rozhodnou, zda umíme zákazníka nadchnout a odlišit se tak od své konkurence.

Nejsou to právě zážitky o neuvěřitelně dobrém nebo špatném servisu, které rádi všem vyprávíme?

Co Vás čeká:

  • Analýza prostorových a organizačních možností, abyste mohli nabídnout perfektní servis
  • Zjištění stavu orientace služeb a styku se zákazníky na místě
  • Dokumentace a ukázky potenciálu k vylepšení
  • Školení zaměstnanců v následujících oblastech:
    • Očekávání a vnímání zákazníka
    • Orientace služeb v jazykovém projevu
    • Formy kontaktu se zákazníkem, které nadchnou
    • Suverénní jednání v případě reklamace
    • Vypracování struktur a postupů s Vašimi zaměstnanci
  • Doprovodné školení Vašich zaměstnanců k realizaci vypracovaných standardů kvality služeb

 

  •