Semináře k trhu

Obchodní úspěch v průmyslovém sektoru

Právě jste získali průmyslové zákazníky nebo zpracováváte průmyslové objednávky a chcete tuto oblast rozšířit a naučit se, jak se tato oblast řídí ziskově? Zjistíte také, jak se v této oblasti cílevědomě kalkuluje a efektivními procesy dosahuje dobrých výsledků.

Nalézt, vzdělat, vychovat a udržet si ty nejlepší zaměstnance!

Hledání kvalitních budoucích zaměstnanců se často podobá hledání jehly v kupce sena! Již roky klesající porodnost tento problém v budoucnu ještě zesílí. Zjednodušte si hledání správného dorostu systematickými a cílenými postupy.

Základní vědomosti ohledně Vašich internetových stránek

Vaše internetové stránky poskytnou návštěvníkovi příslovečný „první dojem“ o Vašem podniku. Na tomto semináři se naučíte, jak svými stránkami správně oslovit privátního zákazníka a zároveň ohromit náročného obchodního zákazníka.

Cross selling – prodat více!

Tento seminář se zaměřuje na to, jak z každého zákazníka získat větší obrat. Zjistíte, jak se postarat o to, aby žádný zákazník neopustil firmu, aniž by věděl, proč, resp. kdy má přijít příště; a Vy dokážete zvýšit platební ochotu zákazníka, pokud při opravách malé problémy vyřešíte zdarma.

Akvizice – jak přesvědčit a získat velké zákazníky

Atraktivní objednávky pochází často od náročných klientů. Ti ale nepřijdou sami od sebe. V místní, regionální a neregionální oblasti dřímá zákaznický potenciál v podobě vozových parků a leasingových vozů. Zde se naučíte, jak je nalézt, oslovit a získat.

Marketingový plán – jak rozumět marketingovým nástrojům a jak je správně použít

Vydáváte každý rok peníze na reklamu a nevíte přesně, co Vám to přineslo? Využijte příležitost naplánovat Vaše marketingové aktivity smysluplně a dlouhodobě a oslovit cíleně zákaznické skupiny.

Management škod – opravárenský partner pojišťoven

Seznámíte se s motivy pojišťoven a jejich zástupců. Porozumíte, jak můžete zacházet s požadavky pojišťoven, abyste se stali nebo zůstali jejich uznávaným partnerem. Aktivně si vyzkoušíte, jak uskutečnit úspěšný kontakt s pojišťovnou.