Analýza trhu

Co tím získáte:

Rádi byste rozšířili některou skupinu Vašich zákazníků nebo byste rádi zapracovali na struktuře Vašich zákazníků vzhledem k nárůstu zisků nebo optimalizaci rizik? Chcete ve Vašem regionu lépe využít daný potenciál trhu a získat nové zákazníky, ale nevíte přesně, kde začít, nebo k tomu nemáte dostatek času?

Tímto získáte kvalitní adresy potenciálních zákazníků, které pak můžete přímo zpracovat, a získat tak pro Váš podnik nové zákazníky.

Co Vás čeká:

  1. Modul:
    • Briefing k vyhotovení profilu cílového zákazníka pro Váš podnik
    • Rešerše 30 vytříděných adres potenciálních zákazníků v žádaném segmentu cílové skupiny
  2. Modul (navíc k 1. modulu)
    • Briefing na pozici příslušného Vámi vybrané osoby s právem rozhodování
    • Určení příslušné osoby ve firmě, která bude kompetentní k přímému oslovení při pozdějších aktivitách zpracovávání trhu
  3. Modul (navíc k 2. modulu)
    • Briefing k získání relevantních informací
    • Rešerše dostatku adres potenciálních zákazníků. Vytvoření a rozeslání individuálního dotazníku potenciálním zákazníkům a telefonické rozhovory pro vygenerování  výsledků.